VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ZE DNE 1.4.2024
vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
1
Základní ujednání
1
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami ze smlouvy o koupi vstupenky zajišťující přístup na akci pořádanou organizátorem (dále také jen „smlouva“) uzavřené prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.onepercent.cz (dále také jen jako „portál“), na jejíž jedné straně stojí:
The One Percent s.r.o., IČ 10693203, DIČ CZ10693203
sídlem K Pasekám 2984/45, 76001 Zlín
zapsaný v obchodním rejstříku vedeným u Krajského soudu v Brně, vložka C, oddíl 122277
organizátor je plátcem DPH
email: info@onepercent.cz
telefon: +420 724 471 232
(dále také jen „organizátor“)
a na jejíž druhé straně stojí zákazník coby návštěvník (dále také jen „návštěvník“).
2.
Organizátor je oprávněn měnit či doplňovat tyto podmínky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění podmínek.
2.
Informace před uzavřením smlouvy
2.1.
Organizátor tímto sděluje, že:
- náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora návštěvníka), organizátor si neúčtuje žádné další poplatky;
- ceny vstupenek jsou na portálu uváděny včetně příslušné sazby DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem;
- vstupenka je dodána prostřednictvím emailové adresy návštěvníka, přičemž dodání není spojeno s žádnými náklady, kromě nákladů na internetové připojení, jehož cena se odvíjí od podmínek operátora návštěvníka a není účtována organizátorem;
- vstupenky jsou dodány elektronicky, přičemž k jejich přijetí je nutné patřičné hardwarové a softwarové vybavení, zejména prohlížeč pdf souborů;
- návštěvník nemá právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ve smyslu ust. § 1829 zák. č. 89/2012 Sb., a to z důvodu ust. § 1837 odst. 1 písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.; smlouva se uzavírá v českém jazyce a uzavřená smlouva bude uložena v elektronickém archivu organizátore, přičemž návštěvník k ní nemá přístup;
- cena není přizpůsobována návštěvníkovi na základě automatizovaného rozhodování;
- organizátor neposkytuje žádnou záruku za jakost;
- organizátor není vázán žádnými kodexy chování.
Informace dle ust. § 1820 zák. č. 89/2012 Sb., které nejsou uvedeny v tomto článku VOP, jsou uvedeny v jiné části VOP.
3.
Informace o vstupenkách a cenách
3.1.
Organizátor prostřednictvím portálu nabízí návštěvníkům možnost zakoupení vstupenky zajišťující přístup na akci pořádanou organizátorem, přičemž jím pořádané akce se zpravidla týkají oblasti osobního rozvoje aj. Přesnější obsah akce včetně informací o vstupenkách a jejich ceně jsou uvedeny v obchodní nabídce portálu, tj. zejména v popisu nabízených vstupenek na akce. Program akce bude přesně specifikován dodatečně.
3.2.
Ceny vstupenek jsou uvedeny v korunách českých vč. daně z přidané hodnoty. Ceny jsou konečné a nebudou navyšovány o další poplatky. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na portálu. Návštěvník bere na vědomí, že organizátor je oprávněn kdykoli změnit ceny vstupenek na portálu.
3.3.
Případné slevy z ceny vstupenek nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se organizátor s návštěvníkem jinak.
4.
Objednávka a uzavření smlouvy
4.1.
Vystavení vstupenky na portálu se považuje za nabídku ze strany organizátora. Návštěvník uzavírá smlouvu prostřednictvím portálu, a to tak, že si v prezentaci na portálu vybere vstupenku, o kterou má zájem, uvede své identifikační údaje, vybere si způsob platby, vyplní informace o platebním prostředku a potvrdí, že se seznámil s těmito VOP. Objednávka je dokončena kliknutím na tlačítko s nápisem „zaplatit“.
4.2.
Odeslání objednávky zavazuje návštěvníka k úhradě ceny. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem úhrady ceny vstupenky.
4.3.
Před odesláním objednávky, tj. před uzavřením smlouvy, je návštěvníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
4.4.
Bez zbytečného odkladu po nabytí účinnosti smlouvy zašle organizátor na email návštěvníka potvrzení, které bude obsahovat vstupenku a daňový doklad.
4.5.
V případě, že došlo ke zjevné chybě na straně organizátora při uvedení ceny vstupenky na portálu nebo v průběhu objednávání, není organizátor povinen dodat návštěvníkovi vstupenku za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Organizátor informuje návštěvníka o chybě bez zbytečného odkladu a zašle návštěvníkovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí návštěvníkem na emailovou adresu organizátora.
5.
Platební podmínky dodání vstupenek
5.1.
Cenu vstupenek může návštěvník uhradit prostřednictvím platební karty.
5.2.
Vstupenka se považuje za dodanou okamžikem, kdy ji organizátor odešle na emailovou adresu návštěvníka, kterou návštěvník zadal při objednávce vstupenky.
5.3.
Návštěvník je povinen bez zbytečného odkladu zkontrolovat, zda byla vstupenka dodána. Jestliže vstupenka není návštěvníkovi dodána, návštěvník je povinen bezodkladně kontaktovat organizátora prostřednictvím shora uvedených kontaktních údajů.
6.
Organizace akce a provozní pravidla
6.1.
Organizátor si vyhrazuje právo změny programu a hostů, data a místa konání akce z organizačních a provozních důvodů. Organizátor případné změny programu, lektora, data a místa konání akce zveřejní na portálu, přičemž návštěvník je povinen si případné změny uvedené na portálu kontrolovat a řídit se jejich zněním.
6.2.
Organizátor si vyhrazuje právo v případě nutnosti, zejména, nikoli však výlučně, v případech souvisejících s přijetím a dodržováním opatření zabraňujících šíření viru označovaného jako COVID-19 nebo jiného infekčního onemocnění a v případech, kdy z důvodů nezávislých na vůli organizátora, zejména pak v případech vyšší moci, mezi kterou spadá zejména válečný konflikt, vyhlášení mimořádného stavu, živelné katastrofy aj., změnit formu konání akce z konference, přednášky, kurzu nebo školení konaných za fyzické účasti návštěvníků na online seminář či webinář. Návštěvníkovi v takovém případě nevzniká právo na odstoupení od smlouvy.
6.3.
Organizátor si vyhrazuje právo akci zrušit z organizačních, provozních důvodů či kapacitních důvodů. Již uhrazená cena vstupenky bude návštěvníkovi v takovém případě vrácena v plné výši.
6.4.
Jestliže vznikne návštěvníkovi právo na vrácení ceny vstupenky, bude návštěvníkovi vrácena ve lhůtě 1 měsíce od termínu akce.
6.5.
Návštěvník se při konání akce zavazuje dodržovat pokyny organizátora, pohybovat se toliko v prostorách vymezených pro návštěvníky a nenarušovat průběh akce. V případě porušení tohoto ustanovení jej může organizátor z akce vykázat, přičemž návštěvníkovi v takovém případě nenáleží žádná náhrada za uhrazenou cenu nebo její část.
6.6.
Vstupem na akci návštěvník bere na vědomí, že bude zachycována jeho podoba formou fotografií či videozáznamů. Pokud si nepřeje, aby byla jeho podoba zachycována, je oprávněn před započetím akce oslovit organizátora prostřednictvím shora uvedeného emailu a toto stanovisko mu sdělit, je oprávněn přímo na akci oslovit fotografy organizátora a je doporučeno, aby se pokusil nepohybovat v místech, kde probíhá focení, nevyužíval služeb fotokoutku apod.
6.7.
Zakoupením vstupenky a účastí na akci návštěvník souhlasí, a to již bez dalšího upozornění, s bezplatným využitím svého obrazu nebo podobizny jako součásti jakéhokoliv obrazového záznamu, přenosu či produkce akce pro komerční nebo propagační účely. Souhlas s využitím obrazu nebo podobizny dle tohoto ustanovení je udělován organizátorovi na dobu neurčitou. Návtěvník je oprávněn tento souhlas odvolat.
7.
Práva z vadného plnění a reklamace
7.1.
Organizátor je povinen dodat vstupenky a zajistit průběh akce (dále v tomto čl. těchto obchodních podmínek také jen „zboží“) ve stavu bez vad. Zboží je bez vad, pokud je dodáno návštěvníkovi v ujednaném množství, jakosti a provedení, bez jakýchkoli právních vad. Pokud si návštěvník vymíní zvláštní vlastnosti zboží a organizátor je výslovně akceptuje, je zboží bez vad, pokud má i vymíněné vlastnosti.
7.2.
Za vadu se nepokládá změna programu, hostů, data a místa konání akce.
7.3.
Organizátor upozorňuje, že obsah akce představuje subjektivní názory organizátora, popřípadě zúčastněných třetích osob, které jsou vytvořené na základě aktuálně dostupných informací vztahujících se k obsahu akce. Nelze považovat za vadu, pokud se názory odlišují od obecně akceptovaných názorů a pokud aplikací rad a doporučených postupů v rámci akce nebude dosaženo zamýšleného efektů a důsledků.
7.4.
Návštěvník má vždy právo na uplatnění reklamace, přičemž organizátor se bude zabývat každou reklamací, kterou obdrží. Návštěvník uplatní práva z vadného plnění (tzn. reklamuje zboží) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že zboží je vadné.
7.5.
Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu a musí být doručena organizátorovi zejména prostřednictvím jednoho z následujících kontaktů:
- písemně na adresu sídla organizátora, nebo
- písemně v elektronické formě prostřednictvím emailu, přičemž doručení emailem je doporučeno.
7.6.
Aby bylo možné reklamaci vyřídit, je nutné, aby obsahovala:
- datum uplatnění reklamace,
- identifikaci návštěvníka (jméno, příjmení a korespondenční adresu, číslo smlouvy, pokud je k dispozici, popřípadě číslo obdržené faktury nebo číslo vstupenky),
- informaci o vadě zboží, kterou návštěvník spatřuje, tzn. popis problému, který musí být natolik podrobný, aby umožnil organizátorovi kontrolu vady,
- veškeré další skutečnosti, které návštěvník považuje za podstatné pro vyřízení reklamace.
7.7.
Organizátor vydá návštěvníkovi potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký si zvolil návštěvník způsob vyřízení reklamace.
7.8.
Organizátor je povinen vyřešit reklamaci v co nejkratší lhůtě od jejího obdržení, v případě návštěvníka – spotřebitele nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. Jestliže nebude možné v této lhůtě reklamaci vyřídit, je organizátor povinen tuto skutečnost sdělit návštěvníkovi a sjednat si s ním jinou lhůtu pro vyřízení reklamace.
8.
Ochrana autorského práva
8.1.
Veškeré podklady a materiály poskytnuté v rámci akce, které splňují znaky autorského díla ve smyslu autorského zákona, jsou autorskoprávně chráněny. Žádný z podkladů ani jeho část nesmí být bez předchozího písemného souhlasu organizátora jakýmkoliv způsobem návštěvníkem dále zpracováván, kopírován, rozšiřován, komerčně využíván nebo využíván k veřejným prezentacím.
8.2.
Akce, stejně jako záznamy z akce, je určena výhradně návštěvníkům pro jejich osobní potřebu. Její použití pro potřeby obchodních korporací, umožnění účasti třetí osobě či jakékoli jiné zneužití je zakázáno.
9.
Závěrečná ujednání
9.1.
Veškerá ujednání mezi organizátorem a návštěvníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
9.2.
Ujednání VOP jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná a dodatečná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek, pokud jsou výslovně ještě před uzavřením smlouvy akceptována organizátorem. Z akceptace musí vyplývat, že dochází v plném rozsahu i k akceptaci odchylných ujednání.
9.3.
Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty - emailu.
9.4.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi organizátorem a návštěvníkem z uzavřené smlouvy.
9.5.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.6.
Organizátor je oprávněn k činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.4.2024